Friday, August 24, 2018

Merhabalar!!!!!

Merhabalar,

Ben Beyza.

Hep bir blog açmak istemiştim ve sonunda üşengeçliği ve çekinmeyi😅 bir kenara bırakıp tüm cesaretimle açtım. Bilmiyorum ne kadar bu şeyi becerebileceğim, ne kadar eğlenceli ve değişik olacak. Ama amacım bu hayatta deneyimlediğim veya deneyimleyeceğim şeyleri ve hayallerimi sizlerle paylaşmak. Ben bir hayalperestim ama hayallerime ulaşmak için de elimden geleni yapıyorum.  Şuan Çince öğreniyorum( Çince hakkında ayrı bir yazı yazacağım). Zaten farklı kültürlere, dillere, yemeklere, insanlara kendimi bildim bileli ilgiliyim. Aynı zamanda Ebru ve kaligrafi ile uğraşıyorum. Hatta Çinli arkadaşlara ebru sanatı bile yaptırdım😎 fotoğraflarını daha sonra burada paylaşabilirim. Böyle karman çorman konudan konuya atladım ama yavaş yavaş bir düzene oturacağına inanıyorum😁. Çok farklı projeler var aklımda sizlerle de paylaşacağım zamanı gelince. Burası çok fena bir yer olacak. Dört gözle bekliyorum.👀

No comments:

Post a Comment